Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

Održana druga regionalna CX i EX ''Firestarter'' konferencija

Druga regionalna konferencija FIRESTARTER, koja se bavi temama Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX), okupila je 31.oktobra i 1.novembra 2023, u Beogradu, renomirane svetske stručnjake i predstavnike kompanija iz Srbije i regiona, koji su sa prisutnima podelili svoje uvide, iskustva i praktične savete iz ovih oblasti poslovanja. Učesnici su saglasni u tome da se tržište Srbije razvija u pravcu svesti o važnosti human-centric pristupa u kompanijama sa ciljem njihove konkurentnosti, razvoja i održivog uspeha. 
                                                     преузимање 6

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Akademija Employee experience - februar 2024

Akademija Employee experience održava se od februara, 2024. Tačne datume ćemo uskoro objaviti. Vreme trajanja je od 9h do 16.30h u prostorijama Skills Experience centra.

Opis obuke:

Šta je Employee experience?

Employee experience je zbir svih iskustava koje zaposleni ima od trenutka kada se prvi put “sreo” sa brendom kompanije, tokom zapošljavanja, rada u kompaniji i na kraju na odlasku iz kompanije. To podrazumeva i sve čime se zaposleni bavi u kompaniji, radno okruženje, rukovodjenje u kompaniji, kao i wellbeing program.

Postoje četiri definisane EX faze: proces zapošljavanja, inicijalni razvoj zaposlenog, kontinualni razvoj zaposlenog i zadržavanje zaposlenog, i na kraju razilaženje sa zaposlenim.

Neke od tema:

  • Employer branding
  • Transparentnost procesa uvodjenja zaposlenih u kompaniju
  • Značaj i uloga konstantnog razvoja zaposlenih
  • Održiv razvoj kompanije – na koji način?
  • Agilno poslovanje – zamke i saveti
  • Growth mindset – Learning organization
  • Upskills i Reskills
  • Korporativna kultura i njen značaj
  • Employee experience dizajn
  • Employee experience journey + Cemantica softver
  • Odnos prema stresu?
  • Rezilijentnost
  • Glas zaposlenih – Voice of the employee
  • Motivacija – strast ili svrha ili ...
  • Benefiti kao jedan od motivatora
  • Odlazak zaposlenih, intervju, …

Štampa

Skills slavi 26 godina poslovanja!

Danas Skills slavi svoj 26. rođendan! 26. godina učimo jedni od drugih dok sledimo svoju viziju. Zajedno ulazimo u još jednu uspešnu i posvećenu godinu, sa jasnim ciljem - ostajemo mera kvaliteta i opravdavamo poverenje.

Uživajte!

 

26 god

Štampa

Slavimo 25 godina!

Dear all,
Na današnji dan, pre tačno 25 godina, krenula je Skills priča. Kada sam o svojoj nameri obavestio prijatelje i rodjake, najčešća „motivaciona“ rečenica je glasila: „Izlaziš iz Hyatta, da radiš ŠTA ?!? Pa to i ne postoji...“ Da, tačno, nije ni postojalo, ali ja sam to ipak uradio.
Na vizitkarti mi je pisalo „Trening menadžer“ i u preko 80% slučajeva, tadašnji potencijni klijenti bi me pitali: „A za koji sport?“
Danas smo svedoci da je situacija na tržištu potpuno drugačija. I to je normalno. Razvoj se ne može zaustaviti.
 
25 god copy
Želim u ime Skills tima, kao i u svoje ime, da se svima zahvalim na saradnji u prethodnih 25 godina. Klijentima, saradnicima, trenerima, konusltantima, učesnicima treninga, prijateljima...
Učili ste vi od nas, ali i mi od vas. Hvala vam !

Štampa