16 koraka koje treba da načinite da bi bili izuzetni u komunikaciji

komunikacijaNemojte misliti da ono što vi znate, znaju i svi ostali, budite izuzetni u komunikaciji!

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Šest negativnih navika pri slušanju

Šest negativnih navika pri slušanju Sposobnost pažljivog i nepristrasnog slušanja je jedna od najtežih i najcenjenijih veština koju lideri treba da savladaju. Slušanje onoga što imaju da kažu zaposleni je od ključnog značaja za uspostavljanje čvrstih veza i stvaranje poslovne klime koja pogoduje kreativnosti, produktivnosti i kvalitetu. Jednostavno rečeno, ako ne možete dobro da slušate, ne možete dobro ni rukovoditi.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Kako da slušamo sa razumevanjem

slusanjeSlušanje sa razumevanjem ili aktivno slušanje, je inegralni deo uspešne razmene ideja i razumevanje emocija koje se nalaze u osnovi poruke. Slušanje je nesporno važno i za poslovni uspeh. Neki od nas su prirodno nadareni slušaoci, a za one koji nisu, veštine efektivnog slušanja se mogu naučiti.  

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Ubijanje od ili nerada: Lenjost na poslu

business man gcc6a46e7f 640Da bi se uhvatili u koštac sa problemom traćenja vremena na poslu, prvo je važno razumeti dinamiku lenjosti, saznati kako i zašto ljudi u zalud troše vreme. Kako bi saznali više o tome na koji sve način ljudi traće vreme u kancelariji, organizovali smo malo anonimno istraživanje. Ono što smo otkrili, možda će vas šokirati, zato čitajte i učite.

Nastavi sa čitanjem

Štampa