16 koraka koje treba da načinite da bi bili izuzetni u komunikaciji
Nemojte misliti da ono što vi znate, znaju i svi ostali, budite izuzetni u komunikaciji!
16 koraka koje treba da načinite da bi bili izuzetni u komunikaciji
Nemojte misliti da ono što vi znate, znaju i svi ostali, budite izuzetni u komunikaciji!
Šest negativnih navika pri slušanju
Sposobnost pažljivog i nepristrasnog slušanja je jedna od najtežih i najcenjenijih veština koju lideri treba da savladaju. Slušanje onoga što imaju da kažu zaposleni je od ključnog značaja za uspostavljanje čvrstih veza i stvaranje poslovne klime koja pogoduje kreativnosti, produktivnosti i kvalitetu. Jednostavno rečeno, ako ne možete dobro da slušate, ne možete dobro ni rukovoditi.
Kako da slušamo sa razumevanjem
Slušanje sa razumevanjem ili aktivno slušanje, je inegralni deo uspešne razmene ideja i razumevanje emocija koje se nalaze u osnovi poruke. Slušanje je nesporno važno i za poslovni uspeh. Neki od nas su prirodno nadareni slušaoci, a za one koji nisu, veštine efektivnog slušanja se mogu naučiti.
Ubijanje od ili nerada: Lenjost na poslu
Da bi se uhvatili u koštac sa problemom traćenja vremena na poslu, prvo je važno razumeti dinamiku lenjosti, saznati kako i zašto ljudi u zalud troše vreme. Kako bi saznali više o tome na koji sve način ljudi traće vreme u kancelariji, organizovali smo malo anonimno istraživanje. Ono što smo otkrili, možda će vas šokirati, zato čitajte i učite.