Deset najvećih grešaka u marketingu i kako ih izbeći
Da li ste primetili pad u prodaji? Imate problema u pozicioniranju svog novog biznisa na tržištu? Ili možda već postojite, ali vam nikako ne polazi za rukom da proturite vest o svom najnovijem proizvodu? Moguće je da grešku treba potražiti u marketingu.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kratak kurs iz segmentacije tržišta
Otkrijte koja su razočarenja i oduševljenja u iskustvu vaših klijenta. Osnovni podaci o kupovnim navikama su dobra polazna osnova!
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Déjà vu
Postoji jedan vid déjà vu stanja koji je lakše reprodukovati, no nešto teže objasniti. Vrhunski sportisti koriste ovu sposobnost skoro svakodnevno. Radi se o sposobnosti sa kojom se svi rađamo i koju većina ljudi sporadično koristi i ne shvatajući njen stvarni potencijal.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Prvo precizno postavite ciljeve
Pravilno obavljena, istraživanja mogu smanjiti rizike pri uvođenju novog priozvoda; dati uvid u mišljenje zaposlenih, potrošača i tržišta; i uskladiti programe komunikacije sa ciljnom grupom.
Nastavi sa čitanjem
Štampa