Mesečni izazov: Povratak osnovama!

 

„Da postoji samo jedna oblast rada na koju treba staviti akcenat da bi se dramatično poboljšali rezultati, koja bi to oblast bila?“

Čak i kada obučavamo iskusne prodavace koji su već vrlo uspešni i ostvaruju svoje ciljeve, odgovor na ovo pitanje uvek dobijemo. Taj odogovor je takođe neverovatno precizan. To nam govori da većina ljudi zna na koji način može značajno popraviti svoj radni učinak. Sve je pitanje fokusiranja i razvoja novih strategija – ili modifikovanja postojećih. Ne zavisno od toga koliko ste uspešan prodavac, uvek će postojati male stvari na kojima  je moguće poraditi kako bi ostvarili još bolju prodaju.  Vrlo često ta mala unapređenja imaju značajan uticaj na rezultate.

 

success 2081168 640

 

Na skali od 1 do 10 (10 kao najbolje), kako bi ste ocenili vašu uspešnost u svakoj od sledećih oblasti?:

  • Stalno pronalaženje novih klijenata
  • Postavljanje prioriteta
  • Povećanje broja klijenata
  • Povećanje obima poslovanja sa postojecim klijentima
  • Planiranje i priprema
  • Dalje unapređenje odnosa sa klijentima
  • Veštine postavljanja pitanja i slušanja
  • Veštine prezentacije
  • Veštine pregovaranja
  • Reagovanje / predviđanje prigovora
  • Tehnike „Zatvaranja“

Sam rezultat nije bitan. Važno je izdvojiti oblasti koje su se „kandidovale“ za poboljšanje. Izaberite one koje imaju najveći uticaj na vaš rad i koncentrišite se na razvoj u toj oblasti tokom sledećeg meseca.

Fokusirajte se na malu oblast koja će napraviti veliku razliku u rezultatima.  Potražite kolege ili prijatelje kojima je ta oblast jaka strana. Saznajte šta je to što oni rade. Vratite se vašim  knjigama o prodaji  i beleškama sa kurseva koje ste pohađali i pronađite preporuke za rad. Pokušajte, možda vam se dopadne!

Štampa