• Skills
  • Customer Experience/Izuzetno iskustvo klijenata

Izuzetno iskustvo klijenata -

Customer Experience za menadžment


Customer eXperience – CX je opšti utisak koji kompanija kreira u očima svojih klijenata.

Na to iskustvo utiče puno faktora, od toga kako je vaš brend pozicioniran na tržištu, preko toga da li ste društveno odgovorni pa do toga šta se dešava kada se neko žali na vaš proizvod ili uslugu.

Sa praktične strane to sve se se zove „customer journey“.

Ono počinje od trenutka kada kupac otkrije da vi postojite, kroz kupovinu vašeg proizvoda/usluge, korišćenje, odluku da ponovi kupovinu, odluku da o proizvodu/usluzi priča pozitvno, negativno ili da ne pominje uopšte.

Customer experience

Koje su koristi od obuke: *

  • Pričaćemo kako to zaista izgleda u praksi
  • Diskutovati o tome kako koristiti postojeće strategije iz drugih industrija
  • Definisati šta je to CX strategija a šta „customer journey“
  • Saznaće se više o načinima istraživanja tržišta
  • Sagledaće se šta bi trebalo da mi uradimo
  • I bitna tema može li CX da bude sjajan bez sjajnog EX – Employee eXperience
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje

  • 1 dan

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

 
 

rukovođenjE (LEADERSHIP)

Najpopularnije!
 

TransformacIOno rukovođenje (Leadership 2)

Novo!
 

Veštine uticanja + mbti

 

rezilijentnost

Najpopularnije!
 

Agilno upravljanje promenama (agile Change management)

Najpopularnije!
 
 

Obuka za trenere - TRAIN THE TRAINER

 

Coaching i mentoring za vrhunske rezultate

 

Izuzetno iskustvo klijenata
Customer Experience

Novo!
 

Uspešan menadžer u prvih 100 dana

 

Javni nastup

 
 

Motivacija zaposlenih i konstruktivni feedback

 

Veštine pregovaranja za menadžere

 

Strategija u vremenu brzih i naglih promena

Novo!
 

Rukovođenje za supervizore i vođe timova

Novo!
 

Storytelling – Koja je vaša priča?

Novo!
 
 

poslovni sastanak i delegiranje

 

Employee Experience

 

Stari i novi izazovi u Novoj normalnosti

 

Držanje uspešnih prezentacija za menadžment

 

Design thinking

 
 

Motivacija lidera – A gde sam tu ja?