Izuzetno iskustvo klijenata -
Customer Experience za menadžment
Customer eXperience – CX je opšti utisak koji kompanija kreira u očima svojih klijenata.
Na to iskustvo utiče puno faktora, od toga kako je vaš brend pozicioniran na tržištu, preko toga da li ste društveno odgovorni pa do toga šta se dešava kada se neko žali na vaš proizvod ili uslugu.
Sa praktične strane to sve se se zove „customer journey“.
Ono počinje od trenutka kada kupac otkrije da vi postojite, kroz kupovinu vašeg proizvoda/usluge, korišćenje, odluku da ponovi kupovinu, odluku da o proizvodu/usluzi priča pozitvno, negativno ili da ne pominje uopšte.
Koje su koristi od obuke: *
- Pričaćemo kako to zaista izgleda u praksi
- Diskutovati o tome kako koristiti postojeće strategije iz drugih industrija
- Definisati šta je to CX strategija a šta „customer journey“
- Saznaće se više o načinima istraživanja tržišta
- Sagledaće se šta bi trebalo da mi uradimo
- I bitna tema može li CX da bude sjajan bez sjajnog EX – Employee eXperience
- Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...
Trajanje
- 1 dan
Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.