Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

  • Skills
  • Ostale Usluge
  • Hotelska Industrija

Hotelska Industrija


Skills s ponosom može reći da upošljava ljude sa dugim i značajnim iskustvom u hotelijerstvu i restoranskom poslovanju. U našem timu su stručnjaci koji su priznati i u zemlji i u inostranstvu.

Obuka u hotelskoj industriji Vam omogućava da budete lider na lokalnom tržištu i pomaže Vam da pokrenete novi restoran ili hotel, ili poboljšate rad postojećeg. Svi treninzi imaju za cilj da obezbede odgovarajuću obuku u hotelskoj industriji, kako bi radnici mogli samopouzdano da pozdrave goste, služeći hranu i pružajući celokupno odličnu uslugu tokom boravka. Ovi treninzi pokazuju najbolju praksu za brigu o gostima i daju polaznicima treninga upotrebljivo znanje.

Glavni cilj naših treninga je da Vam pomognu u:


  • Otvaranju hotela. Kao i svako novo poslovanje, može biti teže nego što se čini, pogotovo ako je međunarodna hotelska industrija nova za vas. Možemo Vam pomoći u otvaranju hotela, gde krenuti pri otvaranju hotela, kako odabrati pravu lokaciju, kako uspostaviti organizacionu strategiju.

  • Treninzima za zaposlene u Vašim ugostiteljskim objektima. Gde pronaći odgovarajuće zaposlene i kako obaviti intervju, kako prevladati uobičajene greške u poslovnoj komunikaciji i načinima za poboljšanje, kako pretvoriti žalbe kupaca u pozitivne prilike.

  • Menadžmentu hotela. Ponašajte se i mislite kao iskusan menadžer. Klasifikujte zadatke kako biste osigurali veću efikasnost i produktivnost, ljubazno postupajte sa žalbama gostiju, počnite da identifikujete svoj budući stil upravljanja...



    Hospitality4a

 


NAŠI STRUČNI KONSULTANTI:

Dragan Đorđević, Skills direktor – Skills Innovative Learning Experience

Vojislav Kumić, hospitality ekspert – Skills Innovative Learning Experience

Jovan Vukotić, HMC direktor – Hotel Management Company

 

NEKI OD TRENINGA KOJE MOŽEMO ORGANIZOVATI ZA VAS:

  • Komunikacione veštine

  • Lakši rad sa teškim ljudima i teškim situacijama

  • Customer experience

  • Profesionalne prodajne veštine

  • Prodajne veštine - banket

  • Prodaja i upselling za restorane/barove

  • Trening konobara

  • Treninga barmena

  • Trening recepcionog osoblja

  • Trening osoblja za sobnu uslugu

  • Trening osoblja za održavanje higijene

  • Trening osoblja za nabavku

  • Upravljanje budžetom hotela po međunarodnim standardima

  • Hotelsko poslovanje - uvod

 

NAŠE REFERENCE:

SPORT CAFÉ – Beograd
JUGOSLAVIJA HOTEL – Beograd
METROLOPOL HOTEL – Beograd
KLUB PRIVREDNIKA RESTORAN – Beograd
VINOGRADI RESTORAN– Grocka
HTP MIMOZA – Tivat – Crna Gora
MR. PRESIDENT HOTEL – Beograd
PARK HOTEL – Ivanjica
WESTERN CITY HOTEL – Ivanjica
VODOPAD HOTEL – Ivanjica
PREMIER AQUA HOTEL – Vrdnik, Fruška gora
ZEPTER APART HOTEL – Beograd
MOSKVA HOTEL – Beograd
TEHO – INN – Beograd
DUNAV TURIST d.o.o. – Beograd
SILVER LAKE RESORT – Veliko Gradište
ETNO SELO STARA SRBIJA – Vrčin
CRYSTAL HOTEL – Beograd
PARK HOTEL – Ruma
BANJA VRUJCI
EASY HOTEL – Beograd
BUDGET HOTEL – Beograd
HEMEL RESORT – Zlatibor
POŽEGA HOTEL - Požega
HILTON HOTEL – Beograd
TC PLAZA HOTEL – Budva
BEO HOTELI
HYATT REAGENCY – Beograd
MASH & AIR – Manchester UK
MASH & AIR– London UK
ATLANTIC BAR – London UK
QUE PASA – Beograd
RIO BRAVO – Beograd
PORTOBELLO – Beograd
THE GROVE DESIGN HOTEL – Gruzija
RITZ CARLTON HOTEL – Rusija
SERAFINA RESTAURANT GROUP – Njujork
BLUE ELEPHANT ROYAL THAI RESTAURANT – Rusija
BIOSPHERA RESTAURANT – Rusija
OGNISHTE RESTAURANT – Rusija
INTERCONTINETAL HOTEL – Beograd
PARK HOTEL – Crna Gora
VILLA JELENA – Beograd
BOEMI RESTAURANT – Rusija
AVALA RESORT & VILLAS HOTEL – Crna Gora
Udruženje Barmena Srbije & Crne Gore

 

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487!

Save

Štampa