Sales Skills Audit

Nova popularna reč u menadžementu prodaje je “osnaživanje“ prodaje.

U skladu sa tim kako se ova pozicija razvija, u istoj meri povećava se i prepoznavanje najboljih praksi u oblasti osnaživanja prodaje, koje veštine su potrebne i kako izgleda uspeh. Jedna od uobičajenih tema među najboljim praksama je cilj da se nauka primeni u okviru svih elemenata menadžmenta..

Nestaju strepnje, nagađanja i virenje kroz roletne dok se pitate kakve namere prodavci imaju. Ovde se radi tome da je važno biti proaktivan, jer „reaktivanost“ u prodaji znači gašenje požara, a zna se da je kada dođe taj moment gotovo uvek već prekasno.

Jedan vrlo dobar način za omogućavanje osnaživanja prodaje je alat za procenu prodajnih veština. Odličan primer je Revizija – audit prodajnih veština (https://lnkd.in/dDMYF_a).

Za manje od 30 minuta možete da procenite preko 50 osnovnih prodajnih veština i uporedite nivo svih vaših prodavaca u odnosu na globalne standarde prodaje – a koji su formirani na osnovu preko 36.000 prodavaca prodaje širom sveta.


Naoružani ovim podacima možete da mapirate svakog prodavca ponaosob u skladu sa njihovim učinkom u prodaji (procenat u odnosu na godišnji cilj).

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

Vođenje ključnih kupaca

Vođenje ključnih kupaca - Key account management -predstavlja potpuno drugačiji odnos sa klijentom, i što je podjednako važno, podrazumeva upravljanje implikacijama koje bi ovaj odnos mogao da ima na sam posao dobavljača.

Jednostavno rečeno, vođenje ključnih kupaca je u stvari upravljanje budućnošću!

Posle ovog treninga moći ćete da odgovorite na sledeća pitanja:

  • Da li su to samo oni najveći?
  • Da li su to oni koje ne smete da izgubite?
  • Da li su to oni koji donose budući profit?
  • Da li su to oni koji zahtevaju više od vas?
  • Da li su to oni na koje želite da se vaši zaposleni fokusiraju?
  • Da li su to oni kod kojih će ulaganje dodatnog napora doneti i veći prihod?
  • Da li su to oni koji će vaš posao voditi u pravcu u kome želite da ide?

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

key account management

Štampa

Izuzetno iskustvo kupaca u prodaji – Buyer EXperience


Customer eXperience – CX je opšti utisak koji kompanija kreira u očima svojih klijenata.

Na to iskustvo utiče puno faktora, od toga kako je vaš brend pozicioniran na tržištu, preko toga da li ste društveno odgovorni pa do toga šta se dešava kada se neko žali na vaš proizvod ili uslugu.

Sa praktične strane to sve se se zove „customer journey“.

Ono počinje od trenutka kada kupac otkrije da vi postojite, kroz kupovinu vašeg proizvoda/usluge, korišćenje, odluku da ponovi kupovinu, odluku da o proizvodu/usluzi priča pozitvno, negativno ili da ne pominje uopšte.

Customer experience 

Koje su koristi od obuke: *

  • Pričaćemo kako to zaista izgleda u prodaji
  • Diskutovati o tome kako koristiti postojeće strategije iz drugih industrija
  • Definisati šta je to CX strategija a šta „customer journey“
  • Osvestiti vitalnu ulogu prodaje u svemu tome
  • Saznaće se više o načinima istraživanja tržišta
  • Osvestiće se značaj prodaje „vrednosti“ a ne „proizvoda“
  • Razumeti korist od „upsell i crosssell“ prodaje kao i njihovu vezanost za CX
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje:

  • 1 dan

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Trajanje

  • 1 dan

Trajanje

  • 1 dan

Trajanje

  • 1 dan

Trajanje

  • 1 dan

Trajanje

  • 1 dan

Štampa

Prospecting & Networking


Da li u današnjem svetu brzih promena na najbolji način koristite instrumente poslovnog i društvenog umrežavanja za traženje i generisanje potencijalnih klijenata?

Traženje potencijalnih klijenata izuzetno je važno za proširivanje vaše baze klijenata. Umrežavanje je od ključne važnosti za pokretanje postupka traženja. Ovaj trening je isključivo posvećen kombinovanju onog što je najbolje u oprobanoj ranijoj praksi sa novim, inovativnim metodama.

Ovaj jednodnevni trening u oblasti prodaje pružiće vam priliku da povećate sposobnost umrežavanja i pomoći će vam da ostvarite željeni prihod.

kuvari

 Koje su koristi od obuke: *

  • Generisaćete potencijalne klijente bez obavljanja nenajavljenih poseta/poziva
  • Koristićete inovativnije načine za uspostavljanje kontakata i potencijalnih kanala informisanja
  • Koristićete sajtove poslovnih i društvenih mreža na najsavremeniji način
  • Razvijećete sopstvenu strategiju umrežavanja - networking
  • Brže ćete otkriti i upoznati donosioce odluka
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje:

  • 1 dan

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Štampa

Prodajna prezentacija i kako je uspešno voditi 


Poželite li ponekad da imate talenat da motivišete, uverite nekoga ili čak grupu ljudi?

Dinamična prezentacija i priča nisu samo za talentovane, zapravo, postoje poznate, posebne metode i tehnike koje možete naučiti i vežbati.

Ovaj trening će vas naučiti veštinama prezentacije i tehnikama komunikacije koje će vam pomoći da izgradite samopouzdanje i dobijete punu pažnju slušalaca.

lecture 278583 640

Koje su koristi od obuke:

  • Naučićete da kontrolišete svoju tremu
  • Znaćete da pošaljete poruku koja je jasna i adekvatna za svaku publiku
  • Znaćete kako da koristite priče i analogije kako biste kompleksne informacije učinili bliskim i relevantnim
  • Naučićete da koristite govor tela i da šaljete neverbalne poruke kako biste doprineli raznovrsnosti i jasnosti prezentacija
  • Savladaćete ubedljive i moćne tehnike prezentacije koje dotiču i motivišu
  • Otkrićete kako da podstaknete publiku da učestvuje
  • Naučićete kako se pravi neophodan „korak po korak“ plan koji obezbeđuje da sve prođe glatko
  • Saznaćete koje su najčešće greške koje 97% prezentatora pravi
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Za slučaj da  često radite prezentacije i predstavljate svoju kompaniju, onda su za vas verovatno i Uspešno vođenje prezentacije 2.

Ukoliko želite da vas spremimo za određenu prezentaciju, i da ste sami na treningu, onda su to Veštine vođenja prezentacija 3.

Informacije o prethodna dva treninga se dobijaju na upit.

Trajanje:

  • 2 dana

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

Pregovaranje za početnike


Vi niste prodavac. Ne radite u odeljenju nabavke. Vi, u stvari, ni sa kim i ne pregovarate. Da li je to sasvim tačno? Najverovatnije nije. Da li sa nekim diskutujete o nekim vašim idejama vezanim za posao, da li pričate o budžetu, o načinu rada, o ... Možda pričate o preseljenju u drugi stan, o školi u koju bi deca trebalo da idu, o mestu gde idete na letovanje ove godine? U tom slučaju, vi ipak pregovarate. Da li ste svesni svog potencijalnog uticaja na drugu osobu ili grupu. Znate li kako da iskoristite ono što znate i umete? Kako da vam ti razgovori više ne budu „noćna mora“.  Kako da se bolje spremite za svako pregovaranje?

preg za poc

Koristi od obuke:

  • Saznaćete koji su osnovni principi pregovaranja
  • Naučićete zbog čega je „win-win“ najbolja opcija
  • Otkrićete izuzetan značaj pripreme.
  • Saznaćete gde „leži“ vaša snaga kao pregovarača
  • Uvidećete kako da se ne plašite „jačih igrača“
  • Naučićete šta „vas odaje“ tokom pregovaranja
  • Biće tu dosta i „malih lukavstava i trikova“
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

 Trajanje obuke: 1 dan.

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487!

Štampa

Veštine pregovaranja u prodaji


Svidelo se to vama ili ne, vi ste pregovarač. Pregovori su neizbežni i ljudi pregovaraju u raznim slučajevima pa čak i kada toga nisu svesni. Osećate li anksioznost i stres kad sednete za pregovarački sto? Da li Vam se često čini da izvučete „deblji kraj“ ili Vas muče misli tipa: „Trebalo je da kažem…ili ...“?


Ova obuka će Vam omogućiti da naučite kako da sednete za pregovarački sto i pobedite. Steći ćete znanja kako da „čitate misli“ vaših protivnika i da planirate svoje poteze. Shvatićete da je pregovaranje manje stresno, čak ćete početi da gledate na to kao na izazov.


„U životu ne dobijate ono što ste zaslužili, već ono što ste dobili kroz pregovore“
Dr Chester Carrass

 

umetnost pregovaranja obuka zaposlenih 

Koje su koristi od obuke: *

  • Steći ćete samopouzdanje u mogućnosti da uverite druge u vaš stav
  • Razumećete proces pregovora – smatraćete ga više izazovom nego frustracijom
  • Bićete svesni sopstvenog pregovaračkog stila što će vam omogućiti da se oslonite na svoje jače strane i ublažite slabije
  • Saznaćete kako sa emocijama, vašim i njihovim
  • Naučićete kako da prestanete da se prerano predajete i mirite sa nepovoljnim dogovorima
  • Mnogo češće ćete izlaziti iz pregovora kao pobednik
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje:

  • 2 dana

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

Koučing u prodaji


Kao menadžer prodaje, vi žonglirate čitavim nizom odgovornosti kako biste postigli svoje ciljeve. Rezultat toga je da je često teško naći vremena za trening jedan na jedan. Radionica „Koučing u prodaji“ maksimalno povećava kako vreme koje provodite sa svojim prodavcima, tako i rezultate koje postižete u njihovoj obuci. Glavni cilj je da se primene poboljšane koučing veštine, kako bi se stvorila klima za vrhunske performanse u prodaji.

Posle ovog treninga moći ćete da:

  • Razumete principe koučinga u prodaji
  • Shvatite zašto je važno da koučujete vaše prodavce
  • Vidite šta je predmet koučinga
  • Se fokusirate na pitanja i veštine koje su karakteristične za izuzetne prodajne perfomanse
  • Da primenite sve korake u veštini davanja konstruktivne povratne informacije, razvoju prodavaca, odavanja priznanja...
  • Da budete u stanju da preispitate tri važna koraka za sprovođenje procesa koučinga – početak koučinga, individualno planiranje i primena akcionog plana koučinga.

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

veštine Prodaje za neprodavce


Možda vaš posao ne podrazumeva da se bavite prodajom proizvoda ili usluge. Ali vi sigurno s vremena na vreme “prodajete” svoje stavove, svoje ideje, svoje predloge budžeta, svoje…. I to neko treba da “kupi”. Postoje pravila i tehnike komunikacije sa kojima su vaše šanse za uspeh mnogo veće. Vodjenje konstruktivnog dijaloga koji je drugoj strani interesantan, relevantan, itd… je sigurno dobar početak.

Da li znate koje su njihove potrebe, želje? Fokusiranjem na individulne potrebe sagovornika korišćenjem pravih reči, svaki razgovor može se pretvoriti u “rezultat” koji odgovara i vama i sagovorniku.

Usluzni razgovor

 
Koje su koristi obuke: *

• Prepoznaćete i primeniti načine kako bi ste prevazišli prepreke, koje stoje na putu ka efektivnom razgovoru sa klijentima, kolegama, pretpostavljenima
• Razgovor ćete započinjati stvarajućí odnos poverenja
• Spoznaćete značaj aktivnog slušanja i učenja o potrebama sagovornika
• Predstavljaćete informacije na način koji sagovorniku pomaže da donese odluku
• Razgovor ćete voditi puni samopozdanja, a sagovornika ćete ostavljati sa osećajem zadovoljstva
• Preusmerite razgovor kako bi ste saznali više o dodatnim potrebama sagovornika
• Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje:

  • 1 dan

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

veštine profesionalne prodaje - radionica


Imate novi proizvod ili uslugu? Prodajni tim treba da vežba prodaju tog proizvoda/usluge?

Možda vaši prodavci nisu dugo bili na treningu a okolnosti/kupci i njihove potrebe su se „malo promenili“?

Možda prodaja nije na novou na kom je očekujete?

Možda sve rade dobro, ali kada dođe do zaključivanja, tu nešto...

Primenom uvežbanog na ovom treningu prodavci će povećati svoju produktivnost i time doprineti ukupnom poboljšanju rezultata kompanije za koju rade.

Prodajnaklinika
Koje su koristi od obuke: *

  • Bićete svesni potrebe aktivnog slušanja, adekvatnog prezentovanja, prepoznavanja prilika
  • Lakše ćete prepoznati kako, kada i gde zaključiti prodaju 
  • Znaćete koje tehnike i alate možete koristiti da budete još bolji u zaključivanju prodaje
  • Uvežbaćete prilagodljivost različitim kupcima da bi maksimizirali svoju produktivnost
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje:

  • 1 dan

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

Veštine Profesionalne prodaje


Prodaja je svuda oko nas. U bilo kom poslu, na bilo kom radnom mestu, postoji potreba da se nešto proda: da se proda proizvod, da se proda usluga, ideja, da se "prodate" Vi sami. Postoji takođe i zabluda da biti dobar prodavac znači roditi se sa tim predispozicijama. Veštine prodaje možete naučiti!

Ovaj trening će unaprediti vaše postojeće veštine i doneti vam nove, koje ćete moći da primenjujete i na poslu i van njega i to još od prvog minuta nakon završetka obuke. Ne zaboravite: I najuspešnini prodavci su učili od drugih.

Obuka zaposlenih - prodaja

Koje su koristi od obuke: *

  • Otkrićete koji pristup najbolje odgovara vašoj ličnosti i povećaćete prodaju
  • Naučićete kako da postavite prava pitanja i saznate potrebe i želje kupca
  • Izbeći ćete pogrešan redosled koraka u prodaji
  • Saznaćete kako da reagujete na primedbe kupaca i upoznaćete se sa reakcijama koje možete očekivati od različitih tipova ličnosti
  • Otkrićete kako da u očima klijenta postanete pouzdani savetnik
  • Saznaćete kako da ''zatvorite'' prodaju
  • Otkrićete značaj u istrajnosti i održavanju baze klijenata
  • Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...

Trajanje:

  • 2 dana

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.

Štampa

 
 

rukovođenjE (LEADERSHIP)

Najpopularnije!
 

TransformacIOno rukovođenje (Leadership 2)

Novo!
 

Veštine uticanja + mbti

 

rezilijentnost

Najpopularnije!
 

Agilno upravljanje promenama (agile Change management)

Najpopularnije!
 
 

Obuka za trenere - TRAIN THE TRAINER

 

Coaching i mentoring za vrhunske rezultate

 

Izuzetno iskustvo klijenata
Customer Experience

Novo!
 

Uspešan menadžer u prvih 100 dana

 

Javni nastup

 
 

Motivacija zaposlenih i konstruktivni feedback

 

Veštine pregovaranja za menadžere

 

Strategija u vremenu brzih i naglih promena

Novo!
 

Rukovođenje za supervizore i vođe timova

Novo!
 

Storytelling – Koja je vaša priča?

Novo!
 
 

poslovni sastanak i delegiranje

 

Employee Experience

 

Stari i novi izazovi u Novoj normalnosti

 

Držanje uspešnih prezentacija za menadžment

 

Design thinking

 
 

Motivacija lidera – A gde sam tu ja?